Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2015

Αύξηση στην χρήση των online πληρωμών

Οι αλλαγές που έφερε το capital control των τραπεζών στην "διαδικτυακή" καθημερινότητα των Ελλήνων. Ενημερώνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ):

«Τα ψηφιακά τους αντανακλαστικά ενεργοποίησαν οι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι στράφηκαν στα οnline σούπερ μάρκετ και τα e-shops για τις αγορές ειδών πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας. 

Προκειμένου να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της ρευστότητας των τραπεζών, οι Έλληνες επέλεξαν τα e-shops, με αποτέλεσμα, εντός του Σαββατοκύριακου, να καταγραφεί πολύ μεγάλη αύξηση στα online σούπερ μάρκετ και όσα e-shops πουλούσαν είδη πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας. 

Μεγάλη αύξηση στα online σούπερ μάρκετ και σε όσα e-shops πουλούσαν είδη πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας. Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της Convert Group eBusiness Consulting, εξειδικευμένης συμβουλευτικής εταιρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, οι καταναλωτές έκαναν μαζικές παραγγελίες, κυρίως την Κυριακή, για να εξασφαλίσουν ότι έχουν αποθέματα σε βασικά είδη. 

Σε αυτές τις κατηγορίες παρατηρήθηκε και μεγάλη αύξηση στο μέσο καλάθι, πέρα από τον αριθμό των αγορών. Όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμών, στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας, οι παραγγελίες των καταναλωτών έγιναν και με πιστωτικές κάρτες, αλλά ο πιο δημοφιλής τρόπος παρέμεινε η αντικαταβολή. 

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της συμβουλευτικής ομάδας της Convert Group, οι online πληρωμές μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα αυξηθούν, καθότι θα υπάρχει μικρή ρευστότητα σε μετρητά στους καταναλωτές. 

Συνολικά, όπως παρατηρεί η εταιρεία, οι εξελίξεις σχετικά με το δημοψήφισμα και τη ρευστότητα των τραπεζών έφεραν αναταράξεις στις online αγορές των Ελλήνων από ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία ήταν, φυσικά, εν λειτουργία όλο το Σαββατοκύριακο. 

Η πτώση των αγορών από e-shops ήταν 40% σε κλάδους, όπως online fashion, online beauty, online houseware, online pharmacy. "Εκεί που βλέπουμε μεγάλη ευκαιρία για τους ηλεκτρονικούς εμπόρους είναι οι εξαγωγές μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, κ. Π. Γκεζερλής. 

Και συμπλήρωσε: "Μία cross-border στρατηγική στο ecommerce μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε 2-3 μήνες για ένα υφιστάμενο e-shop και μπορεί αυτή η εξωστρέφεια να προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και προοπτική".

Το μέλλον

Η Convert Group έχει τοποθετήσει - σε πρόσφατη έρευνά της - την αξία των αγορών σε ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα στα €383 εκατ. το 2020, με τον τζίρο να εκτιμάται στα €10,5 δις. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Convert Group, οι βασικοί λόγοι, που οδηγούν τους Έλληνες στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, είναι η εξοικονόμηση χρόνου, ακολουθούμενη από τις online προσφορές, τις χαμηλές τιμές και την ποικιλία προϊόντων. 

Οι εκτιμήσεις της Convert Group συγκλίνουν με τις προβλέψεις του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN), που αναφέρει ότι έξι στους 10 καταναλωτές αναμένεται να αυξήσουν την αξία των online αγορών τους μέσα στο 2015. 

Ήδη, μάλιστα, η online αγορά ειδών λιανεμπορίου/ super market είναι μία από τις κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση το 2014 (+10%, όσον αφορά τα ποσοστά των online αγοραστών). 

Η ασφάλεια στον τρόπο πληρωμής, η άμεση εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά την αγορά, η ταχύτητα και η ευκολία στην πλοήγηση για την εύρεση των προϊόντων, είναι τα τρία κυριότερα κριτήρια για την επιλογή της online επιχείρησης από τον καταναλωτή.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Searching for...