Το 59% των χρηστών αισθάνεται περισσότερο ενήμερο για το πώς αντιμετωπίζονται τα (ψηφιακά) δεδομένα του σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν. Αυτό προκύπτει από σχετική έρευνα της «Digital Privacy and Security Survey», την οποία παρουσίασε -μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του- ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ).
Αναλυτικά το κείμενο:
Ιδιαίτερα ανήσυχοι για το ψηφιακό τους απόρρητο και τον τρόπο που οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται τα δεδομένα τους είναι πλέον οι χρήστες παγκοσμίως. Σύμφωνα με την έρευνα «Digital Privacy and Security Survey» που πραγματοποιήθηκε από το Calyx Institute το 2021, το 80% των χρηστών ανησυχεί για το θέμα του ψηφιακού απορρήτου. Ταυτόχρονα, το 59% δήλωσε ότι αισθάνεται περισσότερο ενήμερο για το πώς αντιμετωπίζονται τα δεδομένα του σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν.
Η Kaspersky ανέλυσε ανώνυμα δεδομένα που παρέχονται εθελοντικά από χρήστες του Privacy Checker (σσ Το Privacy Checker είναι ένας ιστότοπος που προσφέρει χρήσιμες συμβουλές για οδηγίες απορρήτου και ασφάλειας για διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες και ψηφιακές εφαρμογές).
Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο να μάθουν για τις ρυθμίσεις απορρήτου για υπηρεσίες ειδικά στο Android (85%). Όσον αφορά τις εφαρμογές, τα περισσότερα αιτήματα φέτος αφορούσαν τις οδηγίες ασφαλείας της Google (22%).
Τα ευρήματα της Kaspersky ελήφθησαν με βάση ανώνυμα δεδομένα που σχετίζονται με επισκέψεις στον ιστότοπο του Kaspersky Privacy Checker μεταξύ Ιανουαρίου 2022 και Ιουλίου 2022. Τα ευρήματα προήλθαν από ανάλυση των υπηρεσιών και των πλατφορμών για τις οποίες οι χρήστες ζητούσαν συχνότερα οδηγίες ρύθμισης ασφαλείας.
Με βάση αυτά τα δεδομένα, υπήρξαν πολύ περισσότερα αιτήματα για οδηγίες απορρήτου για υπηρεσίες στην πλατφόρμα Android σε σύγκριση με άλλα λειτουργικά συστήματα. Τα Windows και το iOS έλαβαν το ίδιο αποτέλεσμα (6%) και ο μικρότερος αριθμός αιτημάτων καταγράφηκε για Mac (3%).
Τα λειτουργικά συστήματα
Τα στοιχεία για τις σελίδες με τις περισσότερες προβολές στον ιστότοπο του Privacy Checker επιβεβαιώνουν επίσης τη μεγαλύτερη δημοτικότητα για αιτήματα Android: τα πέντε πρώτα σχετίζονταν όλα με οδηγίες για το συγκεκριμένο λειτουργικό σύστημα. Οι περισσότεροι χρήστες ενδιαφέρθηκαν για ρυθμίσεις απορρήτου μεσαίου επιπέδου για την Google (17%).
Οι επόμενες τρεις θέσεις κατέγραψαν όλες τον ίδιο αριθμό (9%), και αφορούσαν τους μέτριους κανόνες απορρήτου για τον Chrome και το WhatsApp, καθώς και τις πιο αυστηρές οδηγίες για την Google. Το πέμπτο ήταν οδηγίες ασφαλείας μεσαίου επιπέδου για το Facebook (7%).
Για τις ρυθμίσεις υπηρεσιών, οι χρήστες ενδιαφέρθηκαν συχνότερα για οδηγίες για την Google (22%), το WhatsApp (14%), τους κανόνες απορρήτου των λειτουργικών συστημάτων και τον Chrome (12% το καθένα). Το Instagram (11%) έκλεισε την πρώτη πεντάδα, ξεπερνώντας ελαφρώς το Facebook φέτος ως προς τον αριθμό των αιτημάτων - το μερίδιό του ήταν 10%.
Επιπλέον, στην πλατφόρμα Privacy Checker, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών επιπέδων ρυθμίσεων ασφαλείας - αυστηρό, μεσαίο και χαλαρό. Φέτος, για όλες τις υπηρεσίες, το μεγαλύτερο μερίδιο των αιτημάτων αφορούσε οδηγίες μεσαίου επιπέδου.
Η εξαίρεση ήταν για το πρόγραμμα περιήγησης Safari, όπου οι χρήστες ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για τους αυστηρότερους κανόνες απορρήτου - 54% έναντι 45% για τους μεσαίου επιπέδου.
Αναλυτικά το κείμενο:
Ιδιαίτερα ανήσυχοι για το ψηφιακό τους απόρρητο και τον τρόπο που οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται τα δεδομένα τους είναι πλέον οι χρήστες παγκοσμίως. Σύμφωνα με την έρευνα «Digital Privacy and Security Survey» που πραγματοποιήθηκε από το Calyx Institute το 2021, το 80% των χρηστών ανησυχεί για το θέμα του ψηφιακού απορρήτου. Ταυτόχρονα, το 59% δήλωσε ότι αισθάνεται περισσότερο ενήμερο για το πώς αντιμετωπίζονται τα δεδομένα του σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν.
Η Kaspersky ανέλυσε ανώνυμα δεδομένα που παρέχονται εθελοντικά από χρήστες του Privacy Checker (σσ Το Privacy Checker είναι ένας ιστότοπος που προσφέρει χρήσιμες συμβουλές για οδηγίες απορρήτου και ασφάλειας για διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες και ψηφιακές εφαρμογές).
Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο να μάθουν για τις ρυθμίσεις απορρήτου για υπηρεσίες ειδικά στο Android (85%). Όσον αφορά τις εφαρμογές, τα περισσότερα αιτήματα φέτος αφορούσαν τις οδηγίες ασφαλείας της Google (22%).
Τα ευρήματα της Kaspersky ελήφθησαν με βάση ανώνυμα δεδομένα που σχετίζονται με επισκέψεις στον ιστότοπο του Kaspersky Privacy Checker μεταξύ Ιανουαρίου 2022 και Ιουλίου 2022. Τα ευρήματα προήλθαν από ανάλυση των υπηρεσιών και των πλατφορμών για τις οποίες οι χρήστες ζητούσαν συχνότερα οδηγίες ρύθμισης ασφαλείας.
Με βάση αυτά τα δεδομένα, υπήρξαν πολύ περισσότερα αιτήματα για οδηγίες απορρήτου για υπηρεσίες στην πλατφόρμα Android σε σύγκριση με άλλα λειτουργικά συστήματα. Τα Windows και το iOS έλαβαν το ίδιο αποτέλεσμα (6%) και ο μικρότερος αριθμός αιτημάτων καταγράφηκε για Mac (3%).
Τα λειτουργικά συστήματα
Τα στοιχεία για τις σελίδες με τις περισσότερες προβολές στον ιστότοπο του Privacy Checker επιβεβαιώνουν επίσης τη μεγαλύτερη δημοτικότητα για αιτήματα Android: τα πέντε πρώτα σχετίζονταν όλα με οδηγίες για το συγκεκριμένο λειτουργικό σύστημα. Οι περισσότεροι χρήστες ενδιαφέρθηκαν για ρυθμίσεις απορρήτου μεσαίου επιπέδου για την Google (17%).
Οι επόμενες τρεις θέσεις κατέγραψαν όλες τον ίδιο αριθμό (9%), και αφορούσαν τους μέτριους κανόνες απορρήτου για τον Chrome και το WhatsApp, καθώς και τις πιο αυστηρές οδηγίες για την Google. Το πέμπτο ήταν οδηγίες ασφαλείας μεσαίου επιπέδου για το Facebook (7%).
Για τις ρυθμίσεις υπηρεσιών, οι χρήστες ενδιαφέρθηκαν συχνότερα για οδηγίες για την Google (22%), το WhatsApp (14%), τους κανόνες απορρήτου των λειτουργικών συστημάτων και τον Chrome (12% το καθένα). Το Instagram (11%) έκλεισε την πρώτη πεντάδα, ξεπερνώντας ελαφρώς το Facebook φέτος ως προς τον αριθμό των αιτημάτων - το μερίδιό του ήταν 10%.
Επιπλέον, στην πλατφόρμα Privacy Checker, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών επιπέδων ρυθμίσεων ασφαλείας - αυστηρό, μεσαίο και χαλαρό. Φέτος, για όλες τις υπηρεσίες, το μεγαλύτερο μερίδιο των αιτημάτων αφορούσε οδηγίες μεσαίου επιπέδου.
Η εξαίρεση ήταν για το πρόγραμμα περιήγησης Safari, όπου οι χρήστες ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για τους αυστηρότερους κανόνες απορρήτου - 54% έναντι 45% για τους μεσαίου επιπέδου.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου