YouTube: Η πιο δημοφιλής εφαρμογή για παιδιά στην Ελλάδα

YouTube
Το Youtube ήταν η Android εφαρμογή με το υψηλότερο ποσοστό χρήσης (31,60%) από τα παιδιά στην Ελλάδα, με το TikTok (23,39%) και το Instagram (15,21%) να ακολουθούν. Αυτό προκύπτει από σχετική έρευνα την οποία παρουσίασε -μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του- ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ).

Αναλυτικά το κείμενο:

Το Youtube ήταν η Android εφαρμογή με το υψηλότερο ποσοστό χρήσης (31,60%) από τα παιδιά στην Ελλάδα, με το TikTok (23,39%) και το Instagram (15,21%) να ακολουθούν. Παράλληλα, το Google Chrome αποτέλεσε την Windows εφαρμογή που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο (42,19%), ενώ το Microsoft Edge βρέθηκε στη δεύτερη θέση (10,72%) και το Firefox στην τρίτη (9,72%).

Οι κατηγορίες αναζήτησης στις Android εφαρμογές από τα παιδιά στην Ελλάδα αφορούσαν κυρίως την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία με άλλους χρήστες (32,11%) και την αναζήτηση μουσικής, βίντεο και λογισμικού (30,96%), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η αναζήτηση περιεχομένου για ενήλικες (9,70%).

Αντίστοιχη είναι η εικόνα αναφορικά με τις αναζητήσεις στις εφαρμογές Windows, με την πρώτη θέση να αφορά αναζήτηση λογισμικού και οπτικοακουστικού υλικού (43,65%), η δεύτερη υπηρεσίες επικοινωνίας (31,38%). Στην τρίτη θέση βρίσκονται και πάλι οι αναζητήσεις που αφορούν περιεχόμενο ενηλίκων (6,00%).

Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει νέα έρευνα του Kaspersky Safe Kids, η οποία αποτυπώνει τα ενδιαφέροντα των παιδιών με τις περισσότερες προβολές μεταξύ Μαΐου 2022 και Απριλίου 2023.

Τα παιδιά παγκοσμίως

Σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά τη διάρκεια του διαστήματος Μάιος 2022 - Απρίλιος 2023, οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές στο Android περιλάμβαναν το YouTube (33%), το TikTok (18%) και το WhatsApp (18%). Το Roblox κατέλαβε την τέταρτη θέση (7%).

Στα Windows, οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές ήταν το Google Chrome (46%), το Microsoft Edge (13%) και η αγαπημένη εφαρμογή επικοινωνίας των παιδιών, το Discord (10%). Όσο για το YouTube, τα παιδιά έψαχναν κυρίως για κανάλια και bloggers που ανεβάζουν ψυχαγωγικό περιεχόμενο, προκλήσεις ή κανάλια lifestyle (19%), για παράδειγμα.

Τα κινούμενα σχέδια, οι τηλεοπτικές εκπομπές και τα anime (17%) ήταν το επόμενο πιο δημοφιλές θέμα. Την τρίτη θέση κατέλαβαν μουσικοί ερμηνευτές (15,7%). Οι game bloggers αντιπροσώπευαν το 15,5% των αναζητήσεων και το περιεχόμενο gaming το 10%.

Όσον αφορά τα memes, τον τελευταίο χρόνο τα «beluga», «skibidi bop», «gigachad» και «countryhumans» ήταν τα πιο δημοφιλή μεταξύ των παιδιών. Τα βίντεο ASMR ήταν επίσης πολύ δημοφιλή, με τους ήχους "Asmr eating" και "Αsmr makeup" να είναι οι ήχοι που αναζητήθηκαν περισσότερο.

«Η περσινή χρονιά ήταν πλούσια σε εκδηλώσεις που είχαν απήχηση στο παιδικό κοινό. Εκτός από τα θέματα Evergreen που είναι σταθερά δημοφιλή ανάμεσα στα παιδιά, υπήρχε ένας μεγάλος αριθμός «εποχιακών» ιστοριών που συνδέονται με τις νέες κυκλοφορίες ταινιών κινουμένων σχεδίων» αναφέρει η εταιρεία.

Σχόλια